maandag 10 december 2012

beste familie, vrienden en volgers van deze blog.

Het heeft even geduurd na wat strubbelingen om in te loggen om iets te plaatsen.
Maar na wat heen en weer gemail is het uiteindelijk gelukt.
excuus voor het lange wachten op een bericht.

Mijn reis is heel goed verlopen stukjes geslapen en voorspoedig gelopen.
Jan verhey nog bedankt voor het brengen op schiphol was zeer makkelijk

Ik kwam voor de mensen hier erg laat aan om 11 uur.
gelukkig stond henk minderhout met wat jongens uit masaya op mij te wachten.
aan gekomen in mij kamer/huisje stond er een opgemaakt bed zodat ik kon gaan slapen.

De volgende dag heb ik eerst een rondje door de wijk gedaan om iedereen even te begroeten.
Was leuk iedereen weer te zien.
Ben boodschappen gaan doen om me zelf te voorzien van eten en drinken.

De Maandag ben ik met de chauffeur van henk na chillematio geweest om hout in te meten voor een overkapping.
En toen reden we de terug weg langs een winkel waar ze matrassen verkochten en omdat mijn matras zo zacht was dat ik zodra ik ging liggen in een kuil lag heb ik gelijk maar een hard matras gekocht zodat ook de nachten aangenamer zouden worden. en dat is gelukt.

Dinsdag ochtend ben ik in masaya op het terrein van henk verdergegaan aan een muur om een terrein aftescheiden van het openbare terrein wat verhuurd gaat worden aan een stichting.
We praten hier over een muur van z'n 60 meter dus genoeg werk.
Daar ben ik de rest van de week mee bezig geweest om te storten en te metselen.

Het weekend ben ik bij onze nica vriend john verhaar geweest.
uit eten en gezellige dingen doen.
was geslaagd weekend. Ben net terug in masaya.
En gaan zo de komende week door spreken wat de bedoeling is

voor de gene die het willen weten het vergaat mij hier heel goed:P

tot het volgende bericht

foto's zullen ( denk ik) volgen

groeten gerard

1 opmerking:

  1. Hallo Gerard
    we zijn blij dat het goed met je gaat daar en dat je al leuk aan het werk bent
    ik begrijp dat ze er ook harde matrassen heb dus koop er maar 12 zodat we allemaal goed kunnen slapen.
    zijn er nog spullen nodig voor de bouw en kun je die door geven aan corrie of caroline zodat we hier voor kunnen gaan zorgen
    doe de groeten aan iedereen en we kijken uit naar je volgende bericht \\ps john niet te veel storen hoor zit met zijn gedachten al bij zijn huwelijk

    groet Kees en Jeanine de de mik

    BeantwoordenVerwijderen